2015-10-22

Könyvmoly Párbaj – A hatodik (jelentkezés)

Őszintén bevallom, nem is figyeltem az ötödik Könyvmoly Párbaj végét, ráadásul a teljesítésemre sem ügyeltem. 8 könyvet olvastam el a 11-ből, ami azt hiszem, nem rossz arány, főleg, ha a Várólistacsökkentésem jelenlegi állását nézzük; viszont mindezek mellett kicsit sajnálom, hogy nem tudtam teljesíteni. Csak az a tudat vigasztal, hogy ha ugyan nem is a kijelölt 11 könyvet, de másik, körülbelül 100-at elolvastam egy év alatt :)

Felocsúdva az ötödik Párbajból pedig máris itt a hatodik Könyvmoly Párbaj! Utóbbi linkre ha rákattintotok, akkor minden infóra fény derül, viszont jelentlezni 2015. november 1. 23:59-ig tudtok!



A lista

B lista
Csernus Imre – A nő
Jo Nesbø – Denevérember 
Kati Hiekkapelto – Kolibri
J. D. Salinger – Zabhegyező
Stephen King – A halálsoron
Stephen King – A coloradói kölyök
Camilla Läckberg – A kőfejtő (Fjällbacka 3.)
Kristina Ohlsson – Mostohák (Fredrika Bergman 1.)
Kristina Ohlsson – Elnémítva (Fredrika Bergman 2.)
Alan Bradley – Elég már az árnyakból! (Flavia de Luce rejtélyei 4.)

Egy kicsit most kampányolok is, és arra bíztatnék mindenkit, hogy jelentkezzen bátran. Egyrészt a kihívás miatt, másrészt pedig mert blogolni jó móka :) Ilyenkor általában sokan legyintenek, hogy áh, ez nem nekem való, viszont tapasztalataim szerint pont az ilyenekből lesz a legjobb. Plusz nézzétek azt a részét, hogy ha nem olyan, mint szeretnétek, a törlés gomb még mindig ott van (én is így indultam, hogy ha nem tudom megugrani a saját mércémet, akkor simán törölhetem, és meg nem történtté tehetem).

Visszatérve a Könyvmoly Párbajra pedig annyit tudnék hozzáfűzni a listámhoz (az A-hoz), hogy kicsit "csalok", mert ezen könyvek majdnem mindegyike turnés, vagy recenzió (ami már nálam van), így talán sikerül teljesíteni a dolgot. A B lista folytatásos, a célom pedig az lesz a következő hónapokban (már amennyiben időm is lesz), hogy a már elkezdett sorozataimat folytassam. Illetve a Frederika Bergmant szeretném elkezdeni, ott az első kettő vagy három rész meg is van már, de ugyebár akkora a kavar az éterben, hogy már nem tudom követni, hogy milyen könyvek hol és hogy vannak... A lényeg tehát az, hogy skandináv (svéd) krimiket is olvassak :)

Hajrá, listára fel! Listát írni jó móka, blogot írni jó móka, gyertek ti is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)