2015-12-15

Várólistacsökkentés 2016

Lobo idén is meghirdette a várólistacsökkentést, én pedig nem vagyok rest, és jelentkezek rá, immáron második alkalommal :) A tavalyi kihívást elbuktam (mármint az ideit), összesen 4 könyvet olvastam el róla. Első blikkre azért, és mostani ránézésre kicsit tényleg teljesíthetetlennek is tűnik, mert telepakolgattam könyvtári könyvekkel, illetve másként terveztem ezt az évemet is, így pedig nem nagyon fértek bele nagy kitérők, mármint amiatt, ahogy végül alakult.

2016-ra viszont igyekeztem okosabban tervezni, ugyanis a könyvespolcomról válogattam olyan könyveket, amik jó ideje ott csücsülnek, de időm nem jutott még rájuk, habár nagyon érdekelnek; illetve olyan könyveket is rátettem, amik mostanában jelennek meg új köntösben (lásd a Helikon Zsebkönyvek), továbbá igyekeztem az új és a klasszikus könyveket is vegyíteni, hogy ne csak kortárs irodalmat olvassak, mert érdekelnek a klasszikusok is. Pont emiatt bizakodok, hogy legaalább 12 könyvet sikerül majd elolvasnom a 24-ből, de ez nyilván jövő ilyenkor derül ki :)


Várólistacsökkentés 2016 – Polcom a Molyon
Hilary Duff: True
Kazuo Ishiguro: Ne engedj el… 
Brian McGreevy: Hemlock Grove
Ken Kesey: Száll a kakukk fészkére
Suki Kim: Nélküled mi sem vagyunk 
Lewis Carroll: Alice Tükörországban
Csáth Géza: Egy elmebeteg nő naplója
Stephen King: Minden sötét, csillag sehol 
Sigmund Freud: Három értekezés a szexualitásról 
Sir Arthur Conan Doyle: Tanulmány vérvörösben



Várólistacsökkentés 2016 / Alternatív lista – Polcom a Molyon
Joe Hill: NOS4A2
Lakatos Levente: Aktus
J. D. Salinger: Zabhegyező 
Stephen King: A halálsoron
Kristina Ohlsson: Elnémítva
Camilla Lackberg: A kőfejtő
Joe Hill: 20th Century Ghosts
Stephen King: A coloradói kölyök
Richard Castle: Heat Rises – Hőségriadó
Henning Mankell: A gyilkosnak nincs arca 

Hivatalosan nem, de egyébként csalok egy kicsit, mert van a listáknál átfedés, mondjuk a Könyvmoly Párbajjal, vagy vannak nálam olyan recenziós példányok, amik régebbi megjelenésűek, és értelemszerűen hamarosan olvasom őket. Ezen felül van a listán olyan, ami a 2015-ösön is jelen van, de ezeket a könyveket nem "továbbgörgetésnek" érzem, hanem tényleg szeretném őket elolvasni, szóval nem adom fel, és keresek rájuk időt.

8 könyvet teljesen reálisnak érzek, hogy tudok teljesíteni, de nyilván a cél a 12 - vagy annál több. Ez annak a függvénye lesz, hogy hogy alakul az évem, mennyi időm lesz, stb. Minden esetre bizakodó vagyok, sikerülni fog :)

A többiek kihívása: Dóri, PuPilla,


6 megjegyzés:

  1. Jó lista! Ishiguro-tól én is már rég szeretnék olvasni :D
    (Egy tipp: a Freud könyv -amit amúgy én is olvasnék - lehet h nem lesz jó, mert az most jelent meg. Nem tudom már megjelent-e korábban, csak most új köntöst kapott, vagy tényleg egy új válogatásról van szó. Lobonál a limit fél év, ennél korábbi könyveket kell feltenni a listára.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Moly szerint '95-ben már megjelent egyszer, szóval jó lesz :D A Conan Doyle könyv volt még ilyen, hogy újonnan adták ki ilyen formában, de arra azt a választ kaptam, hogy nem most írta, és ha más néven is, de megjelent már :D Azt hiszem, más kacifántos könyv nincs a listákon :D

      Törlés
    2. Újra kiadások lehetnek, márpedig ezek a Helikon zsebkönyvek azok, mindegyik megjelent már korábban szóval beleférnek :)

      Törlés
  2. hú de jó, hogy eszembe juttattad! :) tavaly nem vettem részt benne, 2014-ben viszont igen, de csak 8 könyvet olvastam el róla. :) most gyorsan el is készítem a polcomat. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy jelentkezel, igyekszem én is terjeszteni a dolgot, szerintem tök buli ez a listázgatás :D

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)