2016-11-03

Könyvmoly Párbaj – A hetedik (jelentkezés)


Szóval ismét itt a Könyvmoly Párbaj jelentkezési ideje, én pedig nem szeretnék lemaradni róla, szóval íme a bejegyzésem :) Feleslegesnek tartok kisregényt írni ezzel kapcsolatosan – tavaly és tavalyelőtt már megtettem –, szóval idén inkább csak a listáimat hoznám. November 7. éjfélig lehet jelentkezni itt, továbbá a későbbiekben is ezen az oldalon lesz fent minden fontos infó.

Ó, és majdnem elfelejtettem, de a hatodikat, az előzőt sikerült teljesítenem, szóval jár a képzeletbeli vállveregetés (na nem azért, mert elolvastam 11 könyvet, hanem mert azt a 11 könyvet, amit előre meghatároztam magamnak).

A lista

Stephen King: A halálsoron
Lakatos Levente: A pillangók ébredése
Böszörményi Gyula: Ármány és kézfogó
Stephen King (Richard Bachman): Az átkozott út
Stephen King – Joe Hill: A magas fűben / Teljes gázzal


B lista

Harper Lee: Menj, állíts őrt!
Milan Kundera: Azonosság 
Hevesi Krisztina: Szex 
Fekete István: Régi karácsony
Jens Lapidus: Eltörölve
Johan Theorin: A legsötétebb szoba
Richard Castle: Heat Rises – Hőségriadó
Elizabeth Gilbert: Eat, Pray, Love – Ízek, imák, szerelmek

Az a jó ebben a listaállításban, hogy ha mondjuk előtte elkezdek valamit olvasni, akkor a határidőig simán módosíthatom egy e-maillel, szóval semmi brutál kötöttség vagy ilyesmi :) Meg aztán jó móka. Igyekeztem olyan könyveket választani, amiket mindenképp el szeretnék olvasni, de ha nem jön össze, hát nem jön össze, mert egyébként nem akarok, és nem is tudok lista szerint olvasni, hogy ó, még ezt és ezt el kell olvasnom. Nem, azt olvasom el, ami jól esik, amit akkor aktuálisan épp nagyon akarok. De száz szónak is egy a vége: néhány nap, és indul a Párbaj!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)