2017-08-28

Képes bejegyzés: A második könyv fél áron – barangolás a szegedi Libri könyvesboltban


Ne hagyja ki hihetetlen nyári akciónkat! Július 1. és augusztus 31. között válasszon kettőt az akcióban szereplő könyvek közül, és az alacsonyabb árút 50% kedvezménnyel vásárolhatja meg. A Libri Kiadói Csoport, a Jaffa Kiadó és a Scolar Kiadó csaknem ezer címéből álló válogatásunkban mindenki megtalálhatja a neki leginkább tetsző párost. Az akciós lista itt érhető el.

Sziasztok, Tekla vagyok, és szeretek mindent megbonyolítani :) Szóval van most a Librinek ez a második könyv fél áron akciója, aminek a keretében kitaláltam, hogy mivel szeretek fotózni, így a fényképezőm lencséjén keresztül mutatnék néhány könyvet, mert egyébként is klassz dolog ilyen környezetben kattintgatni (visszagondolva például a Könyvfesztiválra vagy a Könyvhétre, ahol sok kötet van egy helyen), ám ez közel sem volt ilyen egyszerű. Egy random utazás Szegedre, majd a miért is ne elven egy kérdés a Libriben, hogy szabad-e fotózni, ezt követően pedig sok-sok egyeztetés, mert nem minden dolog olyan egyszerű, ahogyan én elképzelem. De megérte, sok-sok könyves kép készült :)





A Helikon Kiadó nemrégiben új borítóval kezdte kiadni Agatha Christie könyveit, ami szerintem klassz, nekem ezek a fedelek is nagyon bejönnek – és természetesen részt is vesznek az akcióban. A két linkelt könyvet olvastam ezekről a képekről, itt a bejegyzésben olvashatjátok a véleményem, illetve Emma Cline könyve hamarosan hozzám kerül, nagyon kíváncsi vagyok rá.




Két kép, két ikonikus könyv. A lány hét névvelt olvastam, és nagy hatással volt rám, de szerintem nagyon sok embert elgondolkodtatna, függetlenül attól, hogy engem az átlagosnál is jobban vonz minden, ami Észak-Korea, de a hölgy története ettől teljesen függetlenül is letaglóz. A másik könyv a Múzsa, bár ezt még nem olvastam, csak Jessie Burton másik regényét, A babaház úrnőjét, és ezért érzem azt, hogy a másik regénye is hasonlóan nagy hatással lehet rám, mert az első annyira zseniális volt, hogy elképzelhetetlen, hogy máshogy legyen a "folytatás*". (*Nem folytatás, különálló történet.)

Az első képről fontosnak tartom megemlíteni még Philip Zimbardót, akit csodálok, és volt olyan szerencsében részem, hogy a budapesti könyvbemutatóján részt vehettem, ráadásul mindenféle tolmácsolás nélkül megértettem, és élveztem, amit mond. Az ő kötetei is szerepelnek az akcióban.



Még néhány könyv, amikről fotó nem készült, de az akcióban részt vesznek (meg amúgy is szerettem őket, szóval nem nyúlhattok mellé velük): Fábián Janka – Az ​utolsó boszorkány lányaTittel Kinga – Mesélő ​BudapestGiulia Enders – BélügyekDaniel Cole – RongybabaHomonnay Gergely – Puszi, ​Erzsi!, vagy böngésszetek a Libri oldalán.



Végül pedig egy kis nosztalgia: amíg Szegeden laktam, mindig ebben a boltban – akkor mondjuk ez volt az egyetlen Libri otthon (Libri Szeged Nagyáruház, Jókai utca) – vásároltam könyvet: itt kaptam meg körülbelül 13 évesen az első meghatározó könyvemet (Zoey ​görbe utakon) nagymamámtól, később szintén tőle kaptam meg az első saját Stephen King könyveimet, akkor lett Libri törzsvásárlói kártyám, később pedig a saját rendeléseimért is ide jártam, sokszor benéztem csak úgy nézelődni, impulzus vásárolni. Most, közel 10 évvel később pedig nem sima vásárlóként mentem vissza, hanem együttműködő partnerként, bloggerként. Hihetetlenül furcsa belegondolni, hogy egyrészt mennyire szalad az idő, másrészt hogy mennyire meg tudnak változni a dolgok. Jó érzés volt visszamenni, jó érzés volt nosztalgiázni.


Az akcióból ugyan már csak néhány nap van, ám ha online rendeltek a Librin, akkor a promóció végéig leadhatjátok a rendeléseteket. Rendelni házhoz tudtok (8000 Ft felett ingyenes), vagy bármelyik Libri könyvesboltba, ami összeghatártól függetlenül díjmentes.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)