2017-09-01

2017. augusztusi beszerzések


Szóval, vége a nyárnak sajnos :( Bárki bármit mond, nekem ez a legkedvesebb évszakom, szeretem és bírom is a meleget, és mondom ezeket úgy, hogy én már nem nyári szünetezek, ergó a munkáról szól a nyár leginkább. De csak kényelmesebb és jólesőbb érzés rövidnadrágban és trikóban elindulni dolgozni, szikrázó napsütésben, mint télen -20 fokban, hóban, fagyban, sötétben. Mindegy is, ez most kicsit az én merengésem volt, de következzenek a könyveim augusztusról :)


Összesen 12 db könyv boldog tulajdonosa lettem, az elmúlt hónapokhoz képest azt hiszem, ez most hatalmas ugrás :D Még csak töredékét olvastam a listának, de érdekes, szuper könyvek, bejegyzésekben majd mesélek mindről később részletesebben :)

Íme az augusztusi lista sorrendben:

Bíró Szabolcs: Elveszett csillagok
Riley E. Raines: Chloe, a titokzatos
Linnea Dunne: Lagom
Tóth Anikó Dóra: Jobbra húzott történetek
Paulo Coelho: Házasságtörés
Paulo Coelho: Az alkimista
Paulo Coelho: Brida
Charlotte Link: A róka völgyében
Ingar Johnsrud: Kalüpszó
Pamela Meyer: Verj át, ha tudsz!
Amy Gentry: Ki ez a lány?
Michelle Frances: A barátnő

Szeptember pedig fordulópont, hamarosan kezdődik az egyetem, reménykedem, hogy mindent össze tudok majd úgy egyeztetni, hogy azért az olvasásra is jusson időm, habár eddig is sikerült, nem félek attól, hogy pont most ne jönne össze :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)