2017-09-16

Paulo Coelho – Brida

FÜLSZÖVEG: Brida, a fiatal és gyönyörű ír nő az élet értelmét és az univerzum titkait kutatja. Találkozik egy bölcs férfival, aki megtanítja, hogyan győzze le a félelmeit, és egy érett nővel, aki megmutatja neki, hogyan táncoljon a világ rejtett dallamára. Mindketten meglátják a Bridában rejtőző különleges képességeket, de hagyják, hogy egyedül induljon felfedezőútjára. Brida igyekszik megismerni a sorsát, keresve a kényes egyensúlyt szerelmi kapcsolata és új, egyre inkább átlényegülő önmaga között. 

A Brida gyönyörű és misztikus történet szerelemről és bátorságról, ami felfedi az Erósz spirituális és az spiritualitás erotikus oldalát is.


INFORMÁCIÓ:
Kiadó: Athenaeum Kiadó Kft. 
Oldalak száma: 248
Borító: CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly: 260 g
ISBN: 9789632930497
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2015 
Fordító: Nagy Viktória

SZERINTEM: Coelho-tól ez volt az a könyv, amit régóta el szerettem volna olvasni, még úgy is, hogy pár éve volt néhány rossz tapasztalatom a könyveivel, így mondhatni parkolópályára is állítottam őt, és nem olvastam tőle. A Brida mégis ott motoszkált a fejemben, szóval amikor lehetőségem adódott ismét Coelho-t olvasni, akkor bizony ez a kötet volt az egyik. És milyen jól tettem, mennyire beletrafáltam!

Mert igen, bevallom, tetszett nagyon, valahogy most totálisan elkapott egy olyan hangulatban, lelkiállapotban, amikor tudtam azonosulni a főszereplővel, aki az élet, a sors értelmét keresi. Igaz, nem teljesen hétköznapi módon, hanem sokkal spirituálisabban, "boszorkányosan" keres értelmet az életében, a mindenségben, de szerintem ezek sem voltak annyira földtől elrugaszkodottak, hogy ne lehessen azonosulni a témával, legalábbis nekem sikerült, mert egyszerűen faltam az oldalakat, és olyan érzésem volt olvasás közben, hogy igen, ez a könyv nekem most nagyon kellett, nekem ezt a könyvet most kellett elolvasnom.


Van az a mondás, hogy régen a lelkek kettészakadtak, és most a férfi és a nő ezért keresi "a másik felét", akit akkor elszakítottak tőle. A történet nagyon nagy vonalakban erről szól, s mondhatni tanítás is arról, hogy hogyan legyünk türelmesek, hogyan figyeljünk a jelekre, az univerzum útmutatásaira akár az életünket, akár a párkapcsolatainkat tekintve, mindezt pedig Brida történetén keresztül szemléltetve. Tulajdonképpen maga a sztori csak egy sztori, nekem sokkal többet adott az, amit hozzágondoltam, amikor elmélkedtem azon, hogy vajon ez az én életemben hogy festhet.

Kissé földtől elrugaszkodott bejegyzés lett, viszont én személy szerint érzelmi-, és nem racionális alapon működök, így át tudom érezni az ilyesmit bizonyos határokon belül.
Ha felkeltette az érdeklődésed a fülszöveg, akkor azt hiszem, bátran tudom ajánlani a könyvet, mert nagy valószínűséggel tetszeni fog neked is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)