2017-09-25

Soma Mamagésa – Tiszta ​szex

FÜLSZÖVEG: Soma ​Mamagésa legújabb kötetével példátlan bátorságú és őszinteségű könyvet vehet kezébe az olvasó! A Tiszta Szex című könyvében a szerző megdöbbentő merészséggel ír a szexualitásról saját tapasztalatai, saját szexuális története tükrében. 

A könyv azonban nem a meghökkentés, hanem a segítés szándékával íródott! A szerző végtelen őszinteséggel ábrázolt szexuális élete ugyanakkor csupán illusztrációként szolgál mondanivalójának megértéséhez. Az őszinteség azonban nem csak az intim részletekre értendő, hanem az egész könyvet áthatja. A szerző úgy mer beszélni erről a kényes témáról, hogy közben lelkét hihetetlen mélységekig lemezteleníti, zsigeri szinten mutatja meg a maga teljes belső valóságát. 

Ezek a legféltettebb titkok most minden nő – és persze férfi – számára hozzáférhetővé válnak. Hálásak lehetünk az olvasásakor, mert az őszinteség segítségével közelebb kerülünk nem csak saját szexualitásunk, de végső soron egész lényünk megértéséhez. Felszabadító és gyógyító ez a könyv, gyógyítóbb, mint bármely szexualitásról szóló ismeretterjesztő könyv, és a tanítás mellett felhőtlen szórakozást is ígér! 

„Az a célom ezzel a szexről szóló, rengeteg tapasztalatra épülő könyvvel, hogy adhassak valamit ahhoz, hogy szabadabbak, boldogabbak, teljesebbek legyünk. És hogy – ha csak egy icike-picikét is – felgyorsuljon az a folyamat, amelynek jelen individualizálódó korunkban részesei vagyunk. Azaz hogy a végletekből minél hamarabb visszakerüljön a szexualitás az őt megillető, méltó helyére, ahonnan eredendően indult.”


INFORMÁCIÓ:
Kiadó: JAFFA KIADÓ ÉS KERESKEDELMI KFT. 
Oldalak száma: 252
Borító: KEMÉNYTÁBLA
Súly: 430 g
ISBN: 9789639971912
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2012 

SZERINTEM: Hű, ez a könyv! Annyi minden kavarog a fejemben, de leginkább az öröm, hogy elolvastam – ez is egy amolyan random olvasmány –, és talán nem is tudom, hogy hogyan fejezhetném ki jól, megfelelően magam. 

Somát megosztó személyiségnek tartottam mindig is, bár tulajdonképpen a munkásságát "testközelből" nem ismerem, így csak arra hagyatkoztam, ami a média által eljutott hozzám. Ez alapján pedig inkább tartózkodtam, és semleges szemlélőként figyeltem, amikor elém került valami vele kapcsolatos. Eme könyv után viszont határozottan azt érzem, hogy inkább egy pozitív, szimpatikus személyiség, akivel egyszer szeretnék személyesen is találkozni, a többi könyvét is elolvasni. Hogy miért? Mert ezt az írását olvasva is pozitívabb, és nyugodtabb voltam, pedig pontosan egy olyan intervallumban fogtam neki a Tiszta szexnek, amikor nem voltam túl jó hangulatban.

A téma nagyon megosztó, bár nyáron volt már a blogon hasonló, aminek nagyon lesarkítva szintén az volt a lényege, hogy az ember poligám lény, a monogámiát pedig a társadalom kényszerítette rá az egyénre. Nos, Soma határozottan sokkal érdekesebben és izgalmasabban ír erről ez egészről, a stílus pedig azért is tetszett annyira, mert amellett, hogy egyszerűen azt éreztem, hogy folyamatosan adott, ráadásul a fent említett pozitív energia is nagy plusz volt; magával a szexualitással kapcsolatosan inkább a jó fej, tapasztalt tanárnéni stílusát vette fel, aki magyaráz, saját példákat hoz, de ezzel szemben egyáltalán nem tukmál semmit, nem ítélkezik, és inkább csak felvázolja, hogy így és így is lehet, ő mire jött rá, a választás viszont a te kezedben van. Sokszor nevettem fel egy-egy megfogalmazáson, a vége felé pedig voltak olyan sorok is, amit többször olvastam el, mert egyszerűen magamra ismertem, ezekkel pedig még inkább közelebb került hozzám a könyv.

Persze, kell a könyv, a mondandó, a stílus befogadásához nyitottság a spiritualitás iránt, és tisztában vagyok vele, hogy sokaknak nem is tetszik így összegyúrva, de engem jókor talált meg, és ezért rettentő hálás vagyok. Talán az első olyan könyv, aminek nem a mondandója volt számomra fontosabb, hanem a hangulata, azok az érzések, amik előjöttek bennem olvasás közben. Nyilván az sem elhanyagolható, hogy sok konkrét dolgon elgondolkodtam, és kaptam egy másik perspektívát is.

Ez a bejegyzés gyakorlatilag az után született rekordgyorsasággal, hogy kiolvastam a könyvet – ilyet nem szoktam, mindig várok legalább egy, de inkább pár napot olvasás után –, ráadásul úgy, hogy nem is voltam biztos benne, hogy lenne egy posztra való mondandóm róla, és inkább csak egy molyos értékelést írnék. A tartalomról nem írok, úgy vélem, hogy ez a blog nem a szexualitással foglalkozik, másrészt pedig a fülszöveg remekül bemutatja, hogy miről és hogyan szól a könyv, ha csak a tartalmát nézzük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)