2017-10-31

2017. októberi beszerzések


Emlékeztek a szeptemberi bejegyzésemre? Akkor hat könyv volt kilátásban, ami így hó végére szépen 22-re duzzadt! Három éve nyáron és ősszel voltak ilyesmi ámokfutásaim, azóta nem sűrűn fordult elő, de hát 💁 Ez az október egyébként abban is rekord hónap, hiszen rengeteget olvastam, akár oldalszámban, akár könyvmennyiségben nézzük, és ennek nagyon örülök.


Összesen az ehavi listáról 7 könyvet olvastam el, összesen 12 regényt fejeztem be, vagy épp olvastam el ebben a hónapban. Volt mellette néhány mesekönyv, a norvég tankönyveimet is most jelöltem Molyon, de ezeket nem veszem ide, mert nem 100%-ban releváns. Most mondhatjátok nyugodtan, hogy nem lóverseny a dolog – valóban nem az –, de annyira szeretném, hogy meglegyen a Goodreads-es évi 100 könyv. Valahogy rosszul esne, ha ebben az évben nem sikerülne, leginkább abból a szempontból élném meg kudarcként, hogy a 2017-em nagy vonalakban nézve pocsék volt, nem szeretném, hogy még ez is rátegyen egy lapáttal. No és ami fontosabb, és szívmelengetőbb, hogy sokkal több sztorit ismerhettem meg, el is felejtettem már, hogy ez milyen csodálatos érzés.

A könyvek listázva:

Szentesi Éva: Kardos Margit disszidál
Philip Zimbardo – Robert Johnson – Vivian McCann: Pszichológia mindenkinek 1.
Diana Gabaldon: Outlander 4. – Őszi dobszó 1-2.
Vivien Holloway: Tolvajbecsület
Vivien Holloway: A hóhér kötele
Vivien Holloway: Tolvajok kézikönyve 
Verena Kast: A jó barátnő 
David Cohen: Szexbeszéd
Lewis B. Smedes: Bocsáss meg és felejts!
Csapody Kinga (szerk.): Szívek dallama
Paul Griffin: Ahol a barátom, ott az otthonom
Jacqueline West: Csal minden álom
Emery Lord: Amikor összeütköztünk
Fredrik Backman: Mi vagyunk a medvék
Anne C. Voorhoeve: Lilly átmegy a falon
Fekete Judit: Az őrület határán
Jessie Burton: Múzsa
Fiala Borcsa: Bűntény a Dunán
Lars Joachim Grimstad: Eltűnt gyerekek
Roald Dahl: Fantasztikus Róka úr
Oravecz Nóra: Van egy ötletem


Olyan sok a könyv, hogy alig tudtam lefotózni őket :D

Amit kiemelnék októberben az a Harry Potter és a Főnix Rendje, amit három nap alatt olvastam ki, és idén is rájöttem, hogy kár volt ilyen sokáig húzni, mert nekem is nagyon tetszik a sztori, könnyen emészthető és érdekes, határozottan beszippantós fajta (én még nem olvastam a sorozatot). Novemberben szerintem az utolsó két részre is sort kerítek, és akkor ez nálam az abszolút őszi olvasmány kategória lesz, tavaly is ilyentájt olvastam az első négyet.

Szép lassan a blogra felkerülnek majd a könyvértékelések is, elsőnek holnap reggel jön a Kardos Margit disszidál, majd a Fantasztikus Róka Úr, és az Amikor összeütköztünk – ezek vannak jelenleg beütemezve, plusz természetesen azokról a könyvekről is írok, amik nem októberi szerzemények.

Összegezve pedig ez az október egészen jól telt, valahogy szimpatikusabb lett így az ősz is, főleg hogy szuper színei vannak, remek képeket lehet Instára is lőni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)