2017-10-01

Képes bejegyzés: "Nincs időm olvasni kihívás" találkozó


Szabados Ági kezdeményezése, mely a Nincs időm olvasni kihívás – 12 hónap 12 könyv címet viseli szeptember 30-án "testet öltött", azaz Budafokon a FSZEK fiókkönyvtárában találkoztunk egy szuper (de sajnos csak) fél napra. Én személy szerint remekül éreztem magam, szuper programok voltak, és örülök, hogy sok új embert megismerhettem (nagyobb szorongások nélkül :D).


A programot mi, bloggerek nyitottuk: Ági Tíz kicsi könyv Daniellával, KönyvParfé Ivettel, és velem beszélgetett arról, hogy hogyan indult a dolog, és jelenleg mit-hogy csinálunk, merre tartunk; hogy látjuk ezt az egészet "belülről", azaz nagyjából minden olyan kérdést feltett, amire az emberek általában kíváncsiak a könyves blogolással kapcsolatban :)





A második kerekasztal-beszélgetés résztvevői az első könyves szerzők voltak, azaz Tóth Anikó Dóra a Jobbra húzott történetekkel, illetve Farkas Róbert az Első könyvem az univerzumról című kötetével. Sok érdekességet mondtak, ráadásul Ani úgy is meg tudott lepni, hogy voltam a bemutatóján, és így is voltak olyan infók, amik totálisan újak voltak vele, és a könyvével kapcsolatosan.




A harmadik beszélgetés résztvevői három kiadó képviselői voltak: Temesvári Zsolt, Németh Luca, és Parti Orsi. Azt hiszem, hogy aki szeret olvasni, annak mindig is izgalmas téma a könyvkiadók világa, és talán ez egy kimeríthetetlen téma azoknak, akik nincsenek benne ebben a körforgásban (=nem ott dolgoznak). Szerencsésnek mondhatom magam, hogy egy picikét belelátok a blogolás miatt, de így is csüngtem minden szavukon, örülök, hogy volt ilyen beszélgetés is.




A szünetekben lehetett könyvet cserélni (én négyet vittem, de egyet sem hoztam – viszont mindegyiket elvitték, amikor néztem, és ennek nagyon örülök :]), voltak könyves kvízek, verssarok, egyszóval le a kalappal Ági előtt, csuda napot hozott össze! Remélem legközelebb is lesz ilyen, és legközelebb nem szorít majd annyira az a fránya idő a könyvtár zárása miatt :)






4 megjegyzés:

  1. Jó program lehetett! Nem tudtam, hogy Ágnes foglalkozik ilyesmivel. Csak a híradóból ismertem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csatlakozz a csoporthoz, bárki számára nyitott :)

      Törlés
  2. Jó kis program lehetett. :) Hol lehet csatlakozni a csoporthoz? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "A "Nincs időm olvasni" kihívás! // 12 hónap 12 könyv" néven találod Facebookon :)

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)