2017-11-30

2017. novemberi beszerzések


Annyira hihetetlen, hogy már november vége van, vagyis hogy még egy hónap, és vége az évnek... Furcsa rádöbbenések ezek, meg hogy mennyire rohan az idő, mennyi minden történt. No de majd évösszegzést egy hónap múlva írok, addig inkább bemutatom a szülihónapom könyveit :)


Igen, 26-án volt a születésnapom, amire ugyan könyvet nem kaptam (mert kb. lehetetlen már követni külső szemmel, hogy mit olvastam, és mit nem, mi van meg, és mi nincs), viszont egy remekül sikerült bulival lettem öregebb :)


Az ehavi könyveim pedig a fotón szereplő művek: A hercegnő naplóját Beától és Zsófitól kaptam, akiket november elején látogattam meg, és szuper napot töltöttünk együtt :) A két cirill betűs könyv Veronica Roth: A beavatott, és Stephen King: A harcos (A Setét Torony 1), cirka 20 levából vettem őket Plovdivban és Szófiában azzal a nem titkolt céllal, hogy gyakoroljam a bolgárt, viszont jelen pillanatban a recenzióimra is alig van időm a nyakamon lévő szorgalmi időszak vége (=nekem ekkor lesz az összes vizsgám) és a sok munka miatt. Nem baj, megvárnak, és vannak, lehet bennük gyönyörködni addig is.

Jakupcsek Gabriella könyvéről már írtam, a két libris pedig friss szerzemény, Levi könyvére nagyon kíváncsi vagyok, Viktor könyve pedig előzetes infók alapján érdekesnek tűnik - no meg elég menőnek ezzel a fekete belső gerinccel!

Novemberben öt könyvet olvastam el, mérföldkőként említeném, hogy befejeztem a Harry Pottert (ami nagyon tetszett), és sajnos itt az év végi hajtás, szóval szomorúan konstatálom, hogy a Goodreads-kihívásomnak valószínűleg lőttek, hacsak nem kezdem el beleásni magam a mesekönyvek világába. Na majd 2018-ban! Viszont ebben az évben eddig novemberben került ki a legtöbb bejegyzés a blogra, eme poszttal együtt szám szerint 12!

Mindent összevetve ez egy elég mozgalmas hónap volt, még ha könyves szempontból nem is látszik annak :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)