2017-11-04

4. Blogszülinap


Abban a hitben éltem, hogy tavaly nem írtam ilyen bejegyzést, aztán visszakerestem, és én lepődtem meg a legjobban, hogy de, írtam, és milyen hosszan! Nos, idén nem szószátyárkodnék, mert leginkább csak ismételni tudnám önmagam.

Köszönöm nektek, hogy olvastok, hogy adtok a véleményemre, és szeretitek, amit csinálok; nekem nagyon sokat jelent! Sokszor tulajdonképpen fel sem fogom ezt az egészet, fejben ezen a téren valahogy megragadtam ott, ahol elindult a blog, hogy én így 100%-ban saját szórakoztatásra írok :)


Ezt a jeles napot pedig idén úgy töltöm, ahogy még eddig soha, avagy épp Bulgáriában, Szófiában kirándulok, és a bolgár könyvesboltokat lesem; igazából a terveim szerint ha már itt vagyok, akkor veszek is legalább egy kötetet ha már bolgárul is tanulok – és ha már blogszülinap is van :)

Egyébként pedig a négy az egyik szerencseszámom, szóval kíváncsian várom a következő évet, hogy mit tartogat a blog szempontjából. Remélem továbbra is a bizalmatokban maradok, és együtt derítjük majd ki :)

5 megjegyzés:

  1. Boldog blogszületésnapot és sok sikert, örömet kívánok az elkövetkezendő évekre is! (:

    VálaszTörlés
  2. Boldog blogszülinapot és még jó sokat! ^^

    VálaszTörlés
  3. Boldog blogszülinapot, és kitartást a továbbiakra.
    Gyakorlatilag te vagy az egyetlen könyves blog, amit olvasok, mert tartalmas és érdekes. Így tovább!!! :)

    VálaszTörlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)