2017-10-08

2017. szeptemberi beszerzések


Nem fogok túlozni, ez a hónap volt az, amikor nagyon sok vegyes érzésem támadt mindennel kapcsolatosan. Megváltozott a nyáron beállt rutinom, újra bele kellett iktatnom az életembe a mindennapos (de legalábbis kétnaponta) tanulást és háziírást, utálom ezt a borongós, hideg, és esős időt, amiről lelkileg taccson vagyok (és sanszos hogy tavaszig leszek is hullámvölgyekkel- és hegyekkel), viszont ahhoz képest egészen sokat olvastam, és a hónap végére elég sok bejegyzést meg is írtam - utóbbiaknak nagyon örülök.


Szeptemberben nyolc könyvet vettem/kaptam, íme a lista:

David Lagercrantz: Mint az árnyék
Stephen King: Az
Závada Péter: Roncs szélárnyékban
Szántó Dániel: Az üldözött
Mörk Leonóra: A papagájos ablak
Soma Mamagésa: Félelem nélkül
Szabó Magda: Az ajtó
Lyn Ragan: Kopogtat a túlvilág

Minden hónapban megfogadom, hogy tartsuk minél alacsonyabban a "bejövő" könyvek számát, aztán egyik hónapban sem sikerül ezt megtartani, habár a szeptember egészen istenes ahhoz képest, hogy csak tegnapelőtt hat könyvet rendeltem az újjáéledt Alexandra (KMK) webshopból :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)